שירותים הכלולים בחבילת השירות:
- תחזוקת מערכות:
- אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים
- חשמל
- מערכת הולכת גז
- מזגנים- כולל החלפת מזגן במידה ולא ניתן לתקן
- דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)
- דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)
- תריסים
- החלפת מנורה
- דוד מים חמים- כולל החלפה במידה ולא ניתן לתקן
- קולטי שמש- כולל החלפה במידה ולא ניתן לתקן
- ניקיון הבית עד שלשה ימים לפני הגעת המשפחה הנופשת
- קניות, סידור מצרכים בארונות מטבח, סידור מצרכים במקרר
- הגעה יממה לפני הקניות, הפעלת המקרר כדי שהמוצרים יוכנסו למקרר כאשר הוא פועל וקר.
- תשלום עבור המצרכים ייגבה בנפרד בהתאם לעלות המוצרים. התשלום ישולם על פי הנקוב בקבלה של הקניות ללא עמלה.
- באחריות הלקוח להעביר רשימת קניות מדויקת.
שירותים בתשלום נוסף:
* עבור השירותים הבאים חברת הניהול תנהל את הטיפול אך העלות בעלי מקצוע וחלפים אינם כלולים בחבילת השירות ועבורם ייגבה תשלום נפרד:
- רטיבות שאינה נגרמת מנזקי צנרת מים או ביוב *
- תיקוני טיח וצבע בגין רטיבות שאינה נגרמה מנזקי צנרת מים או ביוב *
- חידוש רובע *
- צביעה באמצע תקופה *
- תיקוני נזק/שבר *
- תחזוקת רהיטים, ציוד חשמלי ואלקטרוני (מלבד מזגנים) וציוד נייד אחר
- מערכות סולאריות (שאינן קולט שמש לחימום מים)
- גינון וצנרת גינה
- דמי טיפול תקלות נזק *
- נזק לצנרת מים, צנרת מיזוג, קווי חשמל וכל נזק כתוצאה מקידוח או התקנה לקויה של הדייר או הלקוח *
- הצפה הנגרמת מצד שלישי (שכן/עירייה) *
- הדברת מזיקים/הרחקת יונים *
- פתיחת סתימות *
- איטום גג שטוח/ מרפסת
- חידוש וצביעת פרגולה, דקים
- רטיבות/נזילות מצד שלישי כדוגמת גג משותף או צד שכן קיר/תקרה משותפים *
- נזקי שריפה
- נזקי רעידת אדמה
- שינוי צנרת, חשמל, ניקוז בעת החלפת דגם מזגן (לדוגמה בהחלפת מזגן רצפתי למזגן עילי) *