ההורים עברו לבית מוגן, מי ינהל את הבית שלהם?
אחד הילדים? אולי החתן/הכלה? השכן?
השירות כולל ניהול, תחזוקה, קשר עם הרשויות, מציאת דיירים וכו'.
לכם זה קושי
עבורנו זאת משימה
תנו למומחים לטפל בנכס!
מה כלול בשירות?
- סקר ראשוני, בדיקת תקינות, תיעוד מפורט וצילומי וידאו
- טיפול בתקלות שוטפות- ללא תשלום נוסף
- החלפת מזגן/דוד/קולט/מנעול/שירותים במקרה שלא ניתן לתקן-ללא תשלום נוסף
- טיפול מול בעלי מקצוע, הזמנה, תיאום, ליווי, תשלום ואחריות
- דיווח בעת טיפול בתקלה לבעל הנכס- רק במידה ויהיה מעונין בכך
- שקיפות מלאה- שליחת דו"ח מסכם שנתי
- פתיחת תקלה 24/7
באמצעות השירות תזכו לביטחון, תשואה קבועה, שקט נפשי, זמן להמשיך את שגרת החיים ולאתר את הנכס הבא.
תחזוקת מערכות:
חבילת השירות כוללת תיקון תקלות ללא תשלום נוסף כמפורט:
- אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים
- חשמל
- מערכת הולכת גז
- מזגנים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
- דוד מים חמים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
- קולטי שמש- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
- דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)
- דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)
- תריסים
- מערכות שער חשמלי, אינטרקום עבור בית פרטי- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!
* כניסת מערכת לחוזה השירות מותנית שהמערכת נבדקה ותקינה במועד כניסת הדירה לשירות.
* חבילת שירות זו כוללת חבילת שירותי ניהול דירה מושכרת
שירותי ניהול
טיפול וייצוג מול וועד הבית, הדיירים והשכנים.
- תהליך החלפת דיירים
- בדיקה וליווי תהליך פינוי דייר מפנה
- קריאת מונים והעברת חשבונות בין דיירים
- בדיקת דירה בתום תקופת דייר והפקת דו"ח
- קליטת דייר חדש
- תיעוד של הנכס והפקת דו"ח
- ניהול וטיפול בתקלות/בעיות שאינן חלק משירותים הכלולים בחבילת שירותי תחזוקה:
- הזמנה וטיפול מול בעלי מקצוע, ליווי (בעת הצורך). עבור תקלות אלו ישלם בעל הנכס בגין עבודה וחלפים ישירות לבעל המקצוע, שירותי הניהול כלול בחבילת השירות.
לא השכרת לא שילמת- לא ייגבה תשלום בתקופות בהן הנכס ריק!
שירותים ניהול בתשלום נוסף:
* חברת הניהול תנהל את הטיפול במסגרת שירותי הניהול אך עלות לבעלי מקצוע וחלפים יחולו על הלקוח
- רטיבות שאינה נגרמת מנזקי צנרת מים או ביוב*
- תיקוני טיח וצבע בגין רטיבות שאינה נגרמה מנזקי צנרת מים או ביוב.*
- חידוש רובע*
- צביעה*
- תיקוני נזק/שבר*
- תחזוקת רהיטים, ציוד חשמלי ואלקטרוני (מלבד מזגנים) וציוד נייד אחר שבבעלות הלקוח
- מערכות נוספות שאינן ברשימת המערכות הכלולות בשירות כדוגמת מערכות סולאריות (שאינן קולט שמש לחימום מים), מערכות בית חכם ואחרות.
- גינון, מערכות צנרת גינה, מחשב השקיה ואחרות
- טיפול תקלות נזק
- נזק לצנרת מים, צנרת מיזוג, קווי חשמל וכל נזק כתוצאה מקידוח או התקנה לקויה של הדייר או הלקוח
- הצפה הנגרמת מצד שלישי (שכן/עירייה)*
- רטיבות/נזילות מצד שלישי כדוגמת גג משותף או צד שכן קיר/תקרה משותפים*
- הדברת מזיקים/הרחקת יונים*
- פתיחת סתימות*
- סוללות לשלט*
- איטום גג שטוח/ מרפסת*
- נזקי שריפה/נזקי רעידת אדמה
- הוצאות בגין שטח משותף, בגין מערכות משותפות בבניין דירות.
- שינוי צנרת, חשמל, ניקוז בעת החלפת דגם מזגן (לדוגמה בהחלפת מזגן רצפתי למזגן עילי)*
- קריאה שנבעה מתחזוקה לקויה*
- החלפת מנורה*