לקוח יקר,

התפיסה שלנו לדאוג לשקט נפשי עבורך, לדאוג לטיפול בתחזוקת הנכס ולשביעות רצון מלאה שלך ושל הדיירים.

לתשומת ליבך,

הגדרות:

לקבלת שירות מקצועי, אמין ומהימן, אנו ממליצים לך לפנות למוקד השירות באמצעי הקשר המפורסמים.

1. מסגרת השירות:

במסגרת הסכם שירות אחזקה זה, החברה אחראית לניהול הנכס ולתיקון תקלות במערכות שיפורטו בהסכם על פי טבלת השירותים וסייגים נוספים המפורטים.
אופן התיקון יקבע ע"י החברה נותנת השירות, במקרים חריגים או שנדרש אישור תשלום מעבר לשירות יידרש אישורו של בעל הנכס מראש. במידה ולא ניתן לתקן את התקלה או לא כלכלי תוחלף המערכת בחדשה בעלי אותן תכונות עיקריות- בהתאם לרשימת המערכות הנכללות שירות החלפה בסעיף 6.
נותן השירות יתקן וככל הנחוץ יחליף כל חלק הטעון החלפה, על מנת להביא את המערכות/המכשירים לפעילות תקינה.

2. תחילת השירות ותקופת אכשרה

בתחילת ההתקשרות יבוצע סקר בנכס ובו ירשום נציג החברה פירוט אודות כל המערכות בדירה כולל נתונים, תמונות, סרטונים, מסמכים וכל מידע נוסף נחוץ כדי לשקף את מצב המערכות עם כניסת הנכס לשירות. סיכום סקר יישלח ללקוח ולדייר וכן יישמר במערכת הניהול של החברה. במידה ומערכות מסוימות לא ימצאו תקינות במהלך סקר הנכס הלקוח יקבל דיווח על כך. כתב השירות יחול רק על מכשירים שהיו תקינים במועד תחילת תקופת השירות.
הכיסוי עבור תחזוקה ותקלות ייכנס לתוקף לאחר תקופת אכשרה של 14 יום מיום רכישת הכיסוי/סקר דירה (המאוחר מבניהם), בתקופה האכשרה עלות עבודה וחלפים בגין תקלות ישולמו ע"י הלקוח, עם זאת בתקופה זו יינתנו שירותי ניהול של הנכס גם עבור הזמנה ותיאום בעלי מקצוע.
השירות יסופק ויימשך כל עוד משולם תשלום חודשי בתחילת כל חודש שירות.

בעת סיום חוזה ועזיבת דייר החברה לא מחויבת לנהל חובות או התחייבויות של הצדדים בניהם קודם כניסת הדירה לשירות שאינם מצוינים החוזה.

3. האם ישנם חיובים כלשהם עבור התיקונים המבוצעים בנכס?

התיקונים הכולל חלפים ועבודה תתבצע על חשבון החברה במסגרת הסכם השירות ללא חיוב וללא השתתפות עצמית של בעל הנכס עבור המערכות המפורטות בסעיף 6 לרוכשים חבילת שירות "ניהול ותחזוקה דירה מושכרת" או שירות "משכיר++".

סייגים:

4. חלקי חילוף:

נותן השירות יהיה רשאי להשתמש בחלקי חילוף חלופיים שווי ערך.

5. צמצום הנזק:

במקביל לדיווח לחברתנו ועד לקבלת שירות ופתרון התקלה, באחריות הלקוח/המשתמש לפעול לצמצום והקטנת נזקי תקלה, לדוגמה בתקלות הצנרת מים וביוב, כאשר לרוב, מדובר בסגירת ברז המים הראשי השייך לדירתך.

במקרים חריגים, כאשר נדרשת עזרה של בעל מקצוע ומסיבה כלשהי לא ניתן היה ליצור קשר עם חברתנו, יש להקפיד אך ורק על ביצוע פעולות דחופות בלבד שנועדו לעצור נזקים הנגרמים ממים.

6. שירותים הכלולים בחבילת השירות:

*  כניסת מערכת לחוזה שירות תחזוקה מותנית שהמערכת נבדקה ותקינה במועד כניסת הדירה לשירות.

7. שירותי ניהול בתשלום נוסף:

*  להלן שירותים עליהן יקבל הלקוח שירות ניהול אך יידרש לשלם עבור העבודה והחלפים:

*  להלן שירותים שלא כלולים בשירותי הניהול:

8. שירותים נוספים בתשלום נוסף:

9. סיום הסכם שירות:

הלקוח יוכל לסיים את הסכם השירות בהודעה מוקדמת בכתב במהלך החודש ועד שני ימי עבודה לפני תום חודש השירות.
החוזה יסתיים בפועל בתום החודש, כלומר הלקוח יזכה לקבל שירות עד היום האחרון של אותו חודש שירות עליו שולם השירות גם לאחר הודעה על הפסקת השירות.
עם קבלת בקשה להפסקת שירות, ההסכם יהיה בתוקף עד סוף החודש עליו משולם השירות ולא יתקבל זיכוי על תקופת השירות שנותרה.

10. הקפאת השירות:

עבור תקופה בה אין שוכרים החברה תקפיא את השירות, לא תגבה תשלום ולא תספק שירותי ניהול ותחזוקה. בעת כניסת דיירים חדשים השירות יחודש וכן התשלום בגין השירות. באחריות הלקוח לעדכן כניסת דיירים. תקופת ההקפאה מוגבלת לעד-6 חודשים. הקפאת השירות תתאפשר במידה והנכס ריק מעל ל-15 ימים רצופים.

11. השירות אינו מכסה טיפול ו/או כיסוי תקלות או נזק שנגרמו כתוצאה מאחד או יותר מהגורמים הבאים:

רעידת אדמה, מלחמה, פעולות איבה או חבלה, אסון טבע, מרד, התקוממות צבאית או עממית, תקלות או הפרעות ברשת החשמל, תקלות הנגרמות מרשת החשמל, טיפול על ידי אדם שלא הוסמך לכך, שריפה, אדם שאינו פועל על פי דין, שבר/נזק.

12. זמינות:

דייר/לקוח הנדרש לשירות יכול לפתוח תקלה/קריאה 24/7 באמצעים דיגיטליים או מענה טלפוני אנושי 24/7, למעט יום כיפור.
שעות פעילות החברה בין השעות 08:00-17:00 בימים א-ה למעט ערבי חגים, חגים וימי שבתון.
בעת פתיחת תקלה במערכת בשעות 8:00 עד 17:00 בימי פעילות המשרד, יתבצע תיאום של בעל מקצוע עד ארבע שעות עבודה מפתיחת התקלה.
בעת פתיחת תקלה במערכת מעבר לשעות הפעילות 17:00 עד 08:00 (ביום העסקים הבא) יתבצע תיאום של בעל מקצוע עד ארבע שעות מהתחלת שעות הפעילות המשרד ביום העסקים הבא.
החברה מתחייבת לטפל בתיקון תקלות עד 3 ימי עסקים ממועד פתיחת התקלה במוקד השירות, עבור מזגנים עד 6 ימי עסקים (בחודשי החורף והקיץ).
על אף זאת החברה תנסה לספק שירות מיידי ככל הניתן.
בנוסף, במידה ונפתחה תקלה מעבר לשעות הפעילות והלקוח מבקש טיפול מיידי, הוא יוכל לקבל שירות לילה/שבת בתוספת תשלום חד פעמית של 700 ₪ פלוס מע"מ באישור בכתב של הלקוח/הצרכן.
במידה ושוכר או המשכיר מעוניינים לטפל בתקלה בעצמם ולא להמתין לשירותי החברה, העלות תהיה על חשבונם ללא החזר/קיזוז כספי, והחברה לא תהיה אחראית לטיפול בתקלה זו כולל תקלות מתמשכות בתקלה זו.
במידה ולא תיאמה החברה טכנאי בטווח של 3 ימי עבודה, רשאי בעל הנכס או השוכר לטפל בתקלה בעצמו, לחייב בגין התיקון את החברה וכן החברה תפצה אותו כפיצוי בעלות של חודשיים שירות וכן יוכל להפסיק את חוזה השירות באופן מיידי.
במידה והגיע בעל מקצוע בטווח של 3 ימי עבודה אך התקלה לא נפתרה בשל זמינות חלק חילוף ייחודי או סיבה אחרת, רשאי בעל הנכס או השוכר לטפל בתקלה בעצמו, לחייב בגין התיקון את החברה, אך הלקוח לא יזכה לפיצוי כלשהו.

13. שירות במקרים דחופים:

14. חבילות השירותים:

חבילת:
ניהול נכס
חבילת:
ניהול ותחזוקה
חבילת:
משכיר ++
החלפת דיירים:בדיקה וליווי תהליך פינוי דייר מפנהכלולכלולכלול
קריאת מונים והעברת חשבונות בין דייריםכלולכלולכלול
בדיקת דירה בתום תקופת דייר והפקת דו"חכלולכלולכלול
קליטת דייר חדשכלולכלולכלול
תיעוד הנכס והפקת דוחכלולכלולכלול
קשר עם הדיריםכלולכלולכלול
קשר מול וועד הביתכלולכלולכלול
גביית תשלומיםכלולכלולכלול
החלפת מנעול דלת ראשית*כלולכלול
תחזוקה מונעת:החלפת פלאנצ וגוף חימום*כלולכלול
* אחת ל-3 שניםשימון צירים, גלגלי מסילות, חיזוק ברגים רופפים*כלולכלול
תחזוקת תקלות:אינסטלציה- מים, ביוב כלים סניטריים*כלולכלול
חשמל*כלולכלול
מערכת הולכת גז*כלולכלול
מזגנים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
דוד מים חמים- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
קולטי שמש- לא הצלחנו לתקן, נחליף לחדש!*כלולכלול
דלת כניסה (צירים ומנגנון נעילה)*כלולכלול
דלתות פנים (צירים ומנגנון נעילה)*כלולכלול
תריסים*כלולכלול
סקר מקיף, תיעוד הנכס ובדיקת מערכות*כלולכלול
איתור דיירים (תיווך):* **
הבטחת תשלומי שכר דירה:כלול
* השירות בעלות נפרדת: משכיר פלוס ינהלו את האירוע, תשלום עבור עלות העבודה והחלפים יחולו על בעל הנכס

15. תשלום:

הלקוח מצטרף למסלול חבילת שירות _______________

עלות השירות החודשי הינה: ____________₪ פלוס מע"מ, _______________ כולל מע"מ, העלות תשולם בתחילת כל חודש שירות בהוראת קבע.
הלקוח מאפשר לגבות תשלום מאמצעי התשלום המשמש להוראת הקבע עבור השירותים הנוספים שאינם כלולים בחבילת השירות המפורטת בהסכם זה.

פרטי האשראי יוצפנו ויישמרו במערכת מאובטחת מורשית לצורך חיובים חד פעמיים ושוטפים.
אל דאגה- פרטי האשראי לא יחויבו עד שלא יסתיים תהליך ההצטרפות.
בסיום כל שנה ממועד תחילת ההתקשרות תהה זכאית החברה לעדכן את עלות השירות החודשית כפוף לעדכון 30 ימים מראש ובכתב.
התמורה בגין השירות ישולם מדי חודש בחודשו, בין אם השתמש בשירות ובין אם לאו.

16. התקנון הקובע:

תקנון זה מחייב ואחיד, נוסח התקנון המחייב והקובע הוא התקנון המפורסם באתר שעשוי להתעדכן.

17. חבות ואחריות:

18. הצהרת הלקוח:

הלקוח מצהיר ומתחייב כי:

19. פרטי הלקוח:

כתובת הנכס: ___________________ פרטי הנכס: __________________________
כתובת מגורים: _______________ טלפון: ____________ דוא"ל: _________________
חתימת הלקוח:
שם מלא: __________________ ת.ז. : ______________ תאריך: _______________

דילוג לתוכן