בכל בעיה, שאלה או תקלה הדייר פונה למשכיר פלוס בטלפון, אפליקציה או באתר, הדייר לא נדרש לפנות לבעל הדירה כלל.
איזה תקלות כלולות בשירות?
החברה תספק שירות ותטפל בכל התקלות שיתגלו בנכס. רוב התקלות מתרחשות במערכות הנכללות בעלות השירות עליהן בעל הנכס לא נדרש לשלם, גם לא השתתפות עצמית, תקלות שלא נכללות ברשימת המערכות אנו נטפל אך בעל הנכס ישלם עבור בעל המקצוע והחלפים.
במידה ודוד המים יתפוצץ, האם יותקן חדש?
במידה ודוד המים התפוצץ ולא ניתן או לא כדאי מסיבות שונות לתקנו, יותקן במסגרת שירות "ניהול ותחזוקה" דוד לחימום מים חדש. עלות הדוד וההחלפה כלולה בעלות השירות. בדומה גם עבור קולט שמש, מזגנים, מנגנונים של דלתות, חלונות ותריסים.
במידה ויש לי ביטוח נזקי צנרת, האם אשלם פחות?
דירה המבוטחת לנזקי צנרת בחברת ביטוח תקבל הנחה בדמי השירות החודשיים. במסגרת שירותי הניהול של הנכס חברת משכיר + תנהל את הטיפול מול חברת הביטוח במקרה של תקלה ותשלם עבור ההשתתפות העצמית.
האם כל פניה מדייר אתם שולחים טכנאי?
חלק מהפניות נפתרות טלפונית לאחר בירור ראשוני קצר. לדוגמה סוללות חלשות בשלט מזגן. הצוות של משכיר פלוס מיומן ומכיר את מערכות הדירה כדי לסייע.
מי מנהל את תהליך החלפת הדיירים?
נציג החברה מתאם מול הדייר המפנה ומול הדייר הנכנס, מבצע מולם נוהל החלפת דיירים בו נבדק הנכס לפני הפינוי, מוודאים שהדייר המפנה משאיר את הנכס לפי ההסכם, מתעדים את הנכס המפונה, מעבירים את החיובים ברשויות על שם הדייר הנכנס, מדריכים את הדייר הנכנס ומברכים אותו בשהות נעימה.
מי אחראי לתשלום הדיירים?
התשלום של הדיירים עובר ישירות לבעל הנכס ללא התערבות משכיר פלוס. ניתן לרכוש שירות הבטחת תשלומי שכר דירה בו אחריות התשלומים מנוהלת ומפוקחת, ובמידה בו הדייר יפסיק לשלם מכל סיבה שהיא, המשכיר ימשיך לקבל תשלומי שכר דירה מדי חודש, במקביל יופעל נוהל בירור ובמקרים חריגים יפתח תהליך משפטי לפינוי הדייר והחלפתו בדייר חדש וכל זה כלול בשירות הבטחת תשלומים.
באילו אזורים בארץ מספקים שירות?
החברה פעילה בכל רחבי הארץ.
האם ניתן להתחיל שירות גם כאשר יש דייר בנכס?
בכל עת ניתן להתחיל הסכם שירות, ההסכם נחתם מול בעל הנכס ולא מול הדייר ואינו תלוי בתקופת השכירות.
האם הדייר נדרש להסכים לחברת ניהול?
לא נדרשת הסכמה של הדייר. הדייר ייהנה משירותי חברת הניהול ואין סיבה להתנגדותו.
מתי ניתן לדווח על תקלה?
דיווח על תקלה או כל צורך אחר אפשרי 24/7 באמצעות מוקד טלפוני אנושי או באתר.
האם הדייר יכול/צריך לפנות אלי כבעל הנכס?
תפקידם של שירותי הניהול והתחזוקה לאפשר לך בעל הנכס להמשיך בשגרת חייך ואנו מטפלים במקומך במטלות השונות מול הדייר. במידה והדייר פונה איליך אתה יכול להפנות אותו אילינו או לבקש מאיתנו לטפל בבקשתו ישירות.
מי חותם הסכם מול הדייר?
הסכם השכירות נחתם בין בעל הנכס לבין הדייר כפי שהיה עד כה. במידה ונדרש סיוע חיצוני נשמח לסייע וכן להציע שירותי ליווי והבטחת הכנסה.
האם יש התחייבות?
את השירות ניתן להפסיק בכל עת עד יומיים לפני תום חודש השירות, השירות יסתיים בפועל בתום חודש השירות. עם זאת במידה ובוצע תיקון כלשהו בנכס במחיר העולה על 1500 ₪ (לפי חשבונית בעל המקצוע כולל מע"מ) והלקוח מבקש להפסיק את השירות, עליו להודיע על כך 90 ימים מראש (או לחילופין לשלם עבור התקופה).
במידה ובוצע תיקון כלשהו בנכס במחיר העולה על 2500 ₪ (לפי חשבונית בעל המקצוע כולל מע"מ) והלקוח מבקש להפסיק את השירות, עליו להודיע על כך 120 ימים מראש (או לחילופין לשלם עבור התקופה).
האם משלמים על השירות כאשר הנכס ריק?
לא, כאשר הנכס ריק השירות מוקפא עד שיתאכלס מחדש, בתקופה זה לא ייגבה תשלום.
האם השירות כולל תיקוני נזק/שבר?
כחלק משירותי הניהול אנו נטפל בתיקון, כלומר נזמין ונתאם בעל מקצוע, אך העלות של העבודה והחלפים תחול על בעל הנכס או הדייר בהתחייבות מראש.